Ferris ZT 500S græsklipper
Nyhed: Ny Zero-Turn klipper med stor kapacitet og smarte funktioner
Affjedring. 122cm Tripel-klipper med bagudkast, sideudkast og mulching. 25 hk V-twin motor. Kampagnepris Kr. 69.900, ekskl moms
Oplev præcision og alsidighed med Ferris ZT 500S
Nyeste skud på stammen i Ferris produktprogrammet er den kompakte og robuste Ferris ZT 500S. Med et stort 122 cm Triple- klipperbord får du bagudkast, sideudkast og mulching, så du med lethed og effektivitet kan opnå profesionelle resultater. Designet er gennemtænkt for at imødekomme behovene hos professionelle brugere.
Stor mortorkraft
Klipperen er udstyret med en Briggs & Stratton MOD44 Commercial serie 25 hk V-Twin benzinmotor på 724 ccm så du har rigeligt kraft til de krævende opgaver. Uanset om det er højt eller vådt græs kan denne maskine håndtere opgaven med lethed. Briggs & Stratton motorer er kendt for deres kvalitet og holdbarhed hvilket blandt andet skyldes den avancerede støv og partikelfiltrering samt den forstærkede cylinderblok.
Holdbar konstruktion
Klipperen er bygget til at modstå selv de mest krævende arbejdsforhold. Den er konstrueret med højkvalitetsmaterialer og en solid ramme. Denne maskine er designet til at holde i mange sæsoner fremover med minimal vedligeholdelse.
Patenteret affjedringssystem
Ferris ZT 500S er naturligvis udstyret med det velkendte affjedringssystem, som giver god komfort og sikrer, at du som fører, får en behagelig oplevelse uanset terrænet. Affjedringen består af en front- og bagaffjedring med Coil-over støddæmper. Støddæmperne består af to hovedkomponenter: en fjeder og en dæmper. Fjederen styrer bevægelsen op og ned, mens et spjæld styrer, hvor hurtigt fjederen kan bevæge sig op og ned. Den progressive fjeder er justerbar og starter blødt, når den komprimeres, så stødende reduceres. Denne funktion giver en mere jævn kørsel ved højere hastigheder.
Garantien koster ikke ekstra på Ferris klipperne
Hver kunde har forskellige behov. Derfor tilbyder Ferris to garantiperioder, så du altid kan være tryg, uanset hvilken Ferris klipper du vælger, og hvor mange timer du kører.
1. | Komfort | Patenteret 4-hjuls-affjedring |
2. | Ergonomi | Helkropsvibrationer 0,5 m/s2. Hånd- og armvibrationer 2,5 m/s2. Komfortsæde med høj ryg og justerbare armlæn. Skrå fodstøtte sikrer god blodcirkulation dagen lang |
3. | Motor | Briggs & Stratton® Commercial serie 25 hk V-Twin, benzinmotor på 724 ccm med cyklon luftfilter |
4. | Transmission | Hydro Gear® Commercial ZT 3100 |
5. | Tankkapacitet | 23 l |
6. | Egenvægt | 376 kg |
7. | Dækmontering | Bagdæk 22x10.00-10 – fordæk 11x6.50-6 |
8. | Klipper | 122 cm Triple-klipper med bagudkast, mulching og sideudkast |
9. | Klippehøjde | Fra 38 mm til 114 mm |
10. | Ekstraudstyr | Hydraulisk løft af klipper, komplet lyskit, vogntræk, komfortsæde med høj ryg og støtteben for nem vedligeholdelse |
Book en gratis demo hos din lokale MI-forretning eller kontakt MI have & park team på tlf. 76 40 86 85.
Med Triple-klipperen får du både bagudkast, sideudkast og mulching.
Klippehøjden kan justeres fra 38 mm til 114 mm.
Den kraftfulde Briggs & Stratton® 25 hk V-Twin commercial benzin-motoren på 724 ccm giver kraft til at klare græsklipningen uanset om græsset er langt eller vådt.
Profesionel klipper, der kombinerer kompakthed og kraftfuld ydeevne.
Komforten og ergonomien er i top med den patenteret 4-hjuls-affjedring. Det bagerste affjedringssystem består af en svingarm med Coil-over støddæmpere som giver et fælles omdrejningspunkt for baghjulene. Det forbedrede stabiliteten og gør turen markant mere behagelig.
Med Triple-klipperen får du både bagudkast, sideudkast og mulching.
Klippehøjden kan justeres fra 38 mm til 114 mm.
Den kraftfulde Briggs & Stratton® 25 hk V-Twin commercial benzin-motoren på 724 ccm giver kraft til at klare græsklipningen uanset om græsset er langt eller vådt.
Profesionel klipper, der kombinerer kompakthed og kraftfuld ydeevne.
Komforten og ergonomien er i top med den patenteret 4-hjuls-affjedring. Det bagerste affjedringssystem består af en svingarm med Coil-over støddæmpere som giver et fælles omdrejningspunkt for baghjulene. Det forbedrede stabiliteten og gør turen markant mere behagelig.